Vid fel i din lägenhet eller i fastigheten ska du anmäla det till fastighetsskötaren.
Använd i första hand formuläret nedan. Din felanmälan skickas direkt till våra fastighetsskötare.
Vid akuta fel som kan orsaka skada, t.ex. vattenskador, ska du alltid ringa direkt till jouren.
Vid problem med ditt bredband ska du börja med att läsa hur man felsöker på vår sida om bredband.
Vid problem med iLOQ-systemet ska du börja med att blippa nyckeln i kodläsaren i porten. Prova sedan igen. Kvarstår felet så blippar du igen (så vi kan få eventuella felkoder). Felanmäl sedan problemet. Ange alltid nyckelns nummer i felanmälan. Det står på nyckelhuvudets kant.
Du kan också anmäla fel på telefon 08-410 009 44 (måndag-fredag kl. 8-16) eller på felanmalan@tardellfastigheter.se. Ange då alltid ditt namn, telefonummer och din adress förutom en beskrivning av själva problemet.
Effekt Konsult & Fastighetsförvaltning AB ansvarar för skötseln av våra fastigheter.